Oskulden är nu ett minne för livet!

Nu har jag blivit av med min blogg oskuld! Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig innan tänkt på att skaffa mig en blogg och inte varit aktiv med att läsa andras bloggar heller, möjligtvis Sofias och Fjongs.
Min åsikt till att skaffa blogg innan har varit negativ , men nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg men GLHF folks.
Nu orkar jag minsann inte skriva mer man får ju börja lungt blogg oskulden är som när man har sex första gången man kan omöjligt börja på topp!







Kommentarer
Postat av: Sofia

- Nice att du bloggar Sandra :D ska fixa din bloggdesign till dig :D

2008-11-18 @ 18:48:14
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0